Strategia Digital Marketingu
od pomysłu do realizacji
Dlaczego niektóre firmy znacząco rosną z roku na rok, a inne stoją w miejscu?
Ułożone działania marketingowe są podstawą rozwoju. Marki korzystające z strategii, uzyskują średnio 3 razy większą skuteczność kampanii sprzedażowych.
Tworzymy konkretny plan działania, który buduje wartość marki i realizuje cele biznesowe.









”Creative without strategy is called 'art. ’ Creative with strategy is called 'advertising. '” Jef I. Richards
Prcoces realizacji Strategii
Warsztat
współpraca zaczyna się od warsztatu, podczas którego zanurzamy się w Twoim biznesie, produkcie, usługach, jak również analizujemy rynek i konkurencję. Omawiamy Twoje wyzwania marketingowe i cele.
Tworzenie skutecznej strategii to wynik bliskiej współpracy między klientem a agencją.
01

Strategia
- Rozmawiamy o aktualnej sytuacji biznesowej.
- Wyznaczamy jasne, mierzalne cele.
- Precyzyjnie określamy target, zachowania, problemy i potrzeby klientów.
- Wybieramy platformy dopasowane do osiągnięcia celów i grupy docelowej.
- Analizujemy, aktualne trendy i co robi Twoja konkurencja, aby się wyróżnić.
- Projektujemy kluczowe elementy wizualne
- Tworzymy wytyczne do materiałów reklamowych
- Definiujemy, co czyni Twoją markę wyjątkową i dlaczego klienci powinni wybrać
- Tworzymy strategię kampanii i lejka marketingowego, które przyciągną klientów
- Przygotujemy harmonogram działań
02
Implementacja
- Dedykowany specjalista
Zawsze masz bezpośredni kontakt z człowiekiem, który faktycznie realizuje działania marketingowe.
- Stały kontakt
Jesteśmy do dyspozycji codzennie na wybranym komunikatorze / email / telefon.
Na bieżąco odpowiadamy na wszystkie pytania i realizujemy nagłe potrzeby
- Regularność spotkań i raporty
Cyklicznie raz w tygodniu spotykamy się na checkpoint, gdzie raportujemy wyniki.
- Koncentrujemy się na zysku z reklamy
Doceniamy wspólne korzyści – miarą naszego sukcesu jest Twoja konwersja i zysk!
03

Zobacz nasze realizacje
Edenred, globalny lider w branży benefitów pracowniczych, zderzył się z konkretnym wyzwaniem na rynku polskim – jak skutecznie dotrzeć do dyrektorów HR w Polsce?
Jak wspieramy sprzedaż w Ecommerce, działającym na 25 rynków?
Jak efektywnie prowadzić marketing platformy edukacyjnej wchodzącej na polski rynek B2B?
Zobacz jakie działania wybraliśmy, aby skutecznie realizować określone cele.
Pracując na różnych obszarach, między innymi w Social Mediach, kampaniach offline zdołaliśmy osiągnąć wysokie efekty, o których raportowaliśmy do centali firmy.
Czyli nasza wersjaSocial Media i pozyskiwania kontaktów biznesowych dla spółki z grupy mBanku, zajmującej się tworzeniem aplikacji bankowych.
Które medium wygrywa w branży automotive? Zobacz Social Media dla autoryzowanego dealera wielu marek aut.
Zapytaj naszych klientów
Dlaczego warto nas wybrać
Zapytaj naszych klientów
Dlaczego warto
nas wybrać

































Zaplanuj Strategie w swojej firmie
Ułożymy działania marketingowe w spójny plan.
Do dyspozycji masz zespół specjalistów, którzy kompleksowo zaopiekuje się marketingiem Twojej firmy.
Konsultacja to 15 minut. Poznamy Twoje oczekiwania i potrzeby. Następnie połączymy elementy, prezentując rozwiązanie dobrane do Twojej sytuacji.
Co zyskujesz tworząc
Strategię razem z nami?
01

Jasne cele i kierunek
Posiadanie strategii marketingowej umożliwia firmie jasne zdefiniowanie celów biznesowych i marketingowych, co umożliwia świadome ukierunkowanie. Zrozumienia rynku, konkurencji, klientów, co prowadzi do skuteczniejszych kampanii.
02

Spójna komunikacja
Przemyślana strategia komunikacji marki zapewnia spójność przekazu, co buduje rozpoznawalność marki i zwiększa zaufanie klientów.
03

Przewaga konkurencyjna
Strategia marki pomaga wyróżnić firmę na tle konkurencji oraz realizować skuteczny plan działania.
Poznaj zespół Content Media
Poznaj zespół Content Media

Kamil Wiśniewski
New Business & Development

Malina Łęska
Head of Marketing

Kuba Szatkowski
Web Developer

Julia Pałubicka
Heaf of Graphic Designer

Kacper Pokrzyk
Ads Specialist

Klaudia Teichmann
Head of Ads

Daria
Project Menager

Kamil Wiśniewski
New Business & Development

Malina Łęska
Head of Marketing

Kuba Szatkowski
Web Developer

Julia Pałubicka
Heaf of Graphic Designer

Kacper Pokrzyk
Ads Specialist

Emilia Niedbała
Head of Copy & Management
