Rebranding UX | UI dla Clene.APP
Przy rebrandingu Cleane.app, najpierw zgłębiliśmy zachowania użytkowników oraz trendy w branży. Zbadaliśmy odczucia i skojarzenia związane z czystością, potrzeby oraz to, kiedy decydują się na zamówienie sprzątania.
W kontekście aplikacji Clene.app, kolor limonkowy ma dodatkowe, szczególne znaczenie. Po pierwsze, symbolizuje czystość i świeżość – kluczowe wartości, które marka chce przekazać swoim klientom. Po drugie, jest to kolor, który od razu rzuca się w oczy, co pomaga wyróżnić aplikację na tle innych.
Cleane.APP
Rebranding | UX | UI
Przed i Po
ilustracje
Key Visual
skojarzenia
z czystością
kolory
świeży design
animacje
strona www
Zobacz, jak taka realizacja mogłaby wyglądać w Twojej firmie
Dla Cleane.app zrealizowaliśmy
- Wizerunek marki
- Branding, rysunki i animacje
- UX & UI strony internetowej
Podobne case studies
Edenred, globalny lider w branży benefitów pracowniczych, zderzył się z konkretnym wyzwaniem na rynku polskim – jak skutecznie dotrzeć do dyrektorów HR w Polsce?
Jak wspieramy sprzedaż w Ecommerce, działającym na 25 rynków?
Jak efektywnie prowadzić marketing platformy edukacyjnej wchodzącej na polski rynek B2B?