...

11 razy lepszy marketing

Rebranding UX | UI dla Clene.APP

Przy rebrandingu Cleane.app, najpierw zgłębiliśmy zachowania użytkowników oraz trendy w branży. Zbadaliśmy odczucia i skojarzenia związane z czystością, potrzeby oraz to, kiedy decydują się na zamówienie sprzątania.

W kontekście aplikacji Clene.app, kolor limonkowy ma dodatkowe, szczególne znaczenie. Po pierwsze, symbolizuje czystość i świeżość – kluczowe wartości, które marka chce przekazać swoim klientom. Po drugie, jest to kolor, który od razu rzuca się w oczy, co pomaga wyróżnić aplikację na tle innych.

Cleane.APP

Rebranding | UX | UI

Przed i Po

ilustracje

Key Visual

skojarzenia

z czystością

kolory

świeży design

animacje

strona www

Zobacz, jak taka realizacja mogłaby wyglądać w Twojej firmie

Dla Cleane.app zrealizowaliśmy 

  • Wizerunek marki
  • Branding, rysunki i animacje
  • UX & UI strony internetowej

Podobne case studies

Edenred, globalny lider w branży benefitów pracowniczych, zderzył się z konkretnym wyzwaniem na rynku polskim – jak skutecznie dotrzeć do dyrektorów HR w Polsce? 

Jak efektywnie prowadzić marketing platformy edukacyjnej wchodzącej na polski rynek B2B?

Skontaktuj się z nami

Kamil Wiśniewski

New Business & Development

Malina Łęska

Head of marketing

Wypełnij formularz

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.content-media.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).
Scroll to Top
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.