Wspieramy Edenred Polska z dotarciem do działów HR
Edenred, światowy lider w dziedzinie benefitów pracowniczych, postanowił aktywować swój profil firmowy na LinkedIn oraz zwiększyć świadomość marki w Polsce, zwłaszcza w zakresie Karty Lunchowej i benefitów zwolnionych ze składek ZUS. Głównym celem była potrzeba dotarcia do dyrektorów HR na polskim rynku.
Pierwszym krokiem była analiza zachowań HR-owców – ich wyzwań, interesów, potrzeb, a także tego, co ich bawi. Zgłębiliśmy kluczowe momenty decyzyjne w procesie budżetowania. Nasze działania skoncentrowały się na systematycznym prowadzeniu profilu, generowaniu leadów B2B za pośrednictwem reklam LinkedIn oraz kampaniach z udziałem ekspertów. Podejście było wielowymiarowe – dotarliśmy zarówno do decydentów na wyższych szczeblach, jak i do pracowników na niższych pozycjach. Dodatkowo, w ramach naszych działań, uruchomiliśmy inicjatywę „For Good Movement”.
Edenred Polska
B2B
Obsługa profilu firmowego Linkedin
Benefity
-> HR
my w Edenred
Personal Brand Handlowca
Dla Edenred realizujemy szeroki zakres usług, skupiając się na:
- Strategii Komunikacji LinkedIn
- Strategii Graficznej LinkedIn
- Prowadzeniu Social Media i Linkedinie firmowym Edenred Polska
- Generowaniu Leadów B2B
- Performance Marketingu LinkedIn Ads
- Budowaniu Personal Branding Handlowca
- Kampanii z Ekspertami
Zobacz, jak taka realizacja mogłaby wyglądać w Twojej firmie
Podobne case studies
Jak wspieramy sprzedaż w Ecommerce, działającym na 25 rynków?
Jak efektywnie prowadzić marketing platformy edukacyjnej wchodzącej na polski rynek B2B?
Social Media i pozyskiwania kontaktów biznesowych dla spółki z grupy mBanku, zajmującej się tworzeniem aplikacji bankowych.