Pozyskanie partnerów biznesowych Lead generation
Cel współpracy?
Celem naszej współpracy z ICEA było pozyskanie partnerów biznesowych, którzy oferują wsparcie w zakresie e-commerce/digital marketingu, z wyłączeniem działań SEO. Chcieliśmy znaleźć firmy, które mają wypracowany portfel klientów, a ich usługi uzupełnią ofertę ICEA.
JAK to zrobiliśmy?
Postanowiliśmy skupić się na kampanii na LinkedIn, która pozwoliła nam dotrzeć do potencjalnych partnerów biznesowych. Naszym głównym celem było znalezienie agencji marketingowych, które nie oferują działań SEO, ale z którymi grupa ICEA mogłaby nawiązać owocną współpracę.Wyszukiwaliśmy osoby odpowiedzialne za działania marketingowe i partnerskie w firmach, takie jak Marketing Director, Head of Partners, Partnership Manager czy Marketing Manager. Dzięki temu mogliśmy dotrzeć do osób, które mają wpływ na podejmowanie decyzji biznesowych
SEO Partner
LEAD
Zobacz, jak taka realizacja mogłaby wyglądać w Twojej firmie
Podobne case studies
Edenred, globalny lider w branży benefitów pracowniczych, zderzył się z konkretnym wyzwaniem na rynku polskim – jak skutecznie dotrzeć do dyrektorów HR w Polsce?
Jak wspieramy sprzedaż w Ecommerce, działającym na 25 rynków?
Jak efektywnie prowadzić marketing platformy edukacyjnej wchodzącej na polski rynek B2B?