Jak docierać do właścicieli biur księgowych, przez Personal Brand?
Cel: Zwiększenie świadomości na temat usprawnień w pracy biur księgowych przez technologię oraz promocja ekspertki – Anity Gołębiewskiej.
Wyzwanie:
Klient chciał dotrzeć do szerokiej grupy właścicieli oraz pracowników biur księgowych z ważnym przekazem: jak zoptymalizować i zwiększyć efektywność pracy. Ważnym elementem było podkreślenie ekspertyzy Anity.
Rozwiązanie:
Zdecydowaliśmy stworzyć lejek marketingowy, oparty o edukację regularnymi Webinarami. Takie podejście przyniosło lukratywne wyniki.
Po każdym Webinarze mieliśmy wielu uczestników otwartych na rozmowę z handlowcem.

Social Media Personal Brand

Branding


Ads
Social Media

webinar

content marketing
Zobacz, jak taka realizacja mogłaby wyglądać w Twojej firmie
Wybrane case studies
Edenred, globalny lider w branży benefitów pracowniczych, zderzył się z konkretnym wyzwaniem na rynku polskim – jak skutecznie dotrzeć do dyrektorów HR w Polsce?

Jak wspieramy sprzedaż w Ecommerce, działającym na 25 rynków?
Jak efektywnie prowadzić marketing platformy edukacyjnej wchodzącej na polski rynek B2B?