Poznajmy się.
Content Media to agencja digital marketingu z nastawieniem na relacje wewnątrz i zewnątrz organizacji.
Kierujemy się takimi ideami jak:
- wspólne cele
- rozwój
- zaangażowanie
- satysfakcja z pracy
- dowożenie wyników
- biznes i gratyfikacja finansowa
Ciągle kształtujemy kulturę organizacji, procesy i doświadczenie jakim jest współpraca z nami.
– Ty też masz na to wpływ!
Marketing Manager & Project Manager
#Ogarniacz Marketingu
Oczekujemy:
- Doświadczenia w digital marketingu – jako freelancer lub w agencji.
- Umiejętności kompleksowej obsługi klientów.
- Ogólnej znajomości marketingu i narzędzi.
Jeśli czujesz się pewnie w:
- Kontaktach z klientami
- Tworzeniu strategii komunikacji marki
- Kreowaniu Contentu FB | IG | TT | LN | YT
- kampaniach reklamowych Social | Google
- Współpracy z zespołem
- Planowaniu swojej pracy
Zakres współpracy:
- Zarządzanie projektami
- Cykliczne spotkania z klientami i zespołem
- Tworzenie strategii komunikacji marki i lejków sprzedażowych
- Tworzenie contentu i montaż materiałów reklamowych
- Copywriting i tworzenie haseł reklamowych
Poruszasz się swobodnie w narzędziach jak:
- Graficzne: Canva, Photoshop, Capcat, Adobe Suite, Premier Pro, Figma
- Zarządzania projektami: Asana, Trello, Miro
- ADS: Menadżer Reklam Meta, Google Ads
- WEB: WordPress, Elementor, Woocommerce
- Analityka: Google Analitics, META Pixel, Senuto
Posiadasz takie cechy jak:
- Zaangażowanie, otwartość głowy
- Własna Inicjatywa
- Samodzielności w pilnowaniu tematów
- Umiejętności planowania zadań i swojej pracy
- Budowanie pozytywnych relacji w zespole i z klientami
- Pasji do marketingu i nie tylko 😉
Oferujemy
- Forma zatrudnienia: B2B
- Wynagrodzenie: 8 000 - 12 000 PLN netto Lub od projektów
- Plus prowizje od wyników
- Praca zdalna z każdego miejsca na ziemi
- Realny wpływ na kierunek rozwoju organizcji
Ważne.
Jeśli nie dopasowujemy się w 100% kryteriów,
to nie problem.
Na przykład możesz być świetnym Managerem Marketingu, bez umiejętności Ads lub umiejętności WordPress’a.
Przy naszej współpracy ustawienie reklam czy inny element możesz zdelegować do reszty zespołu.
Proces rekrutacji:
- Wykonaj poniższe zadanie rekrutacyjne
- Prześlij na maila wraz z CV i portfolio
- Umówimy się na video call, żeby się lepiej poznać
Zadania
Zadanie rekturtacyjne 1. Kampania B2C
Twoim zadaniem jest przygotowanie planu kampanii dla Ecommerce, zajmującego się sprzedażą używanego sprzętu marki apple.
Pomyśl z jakimi problemami mierzą się klienci i co wywoła u nich chęć zakupu.
Masz do wydania 10 tys pln miesięcznego budżetu.
Wybierz i uzasadnij, w których kanałach kampania będzie realizowana i jakie będą główne działania w tych kanałach.
Zadanie rekturtacyjne 2. Kampania B2B
Twoim zadaniem jest przygotowanie planu kampanii dla firmy, zajmującej się realizacją dofinansowań dla firm produkcyjnych.
Pomyśl z jakimi problemami mierzą się klienci i co wywoła u nich chęć zakupu.
Masz do wydania 30 tys pln miesięcznego budżetu.
Wybierz i uzasadnij, w których kanałach kampania będzie realizowana i jakie będą główne działania w tych kanałach.
Ważne.
Na potrzeby tego ćwiczenia wymyśl własną propozcyję wartości, grupę docelową, etc.
Chcemy sprawdzić jak rozumiesz biznes i jak radzisz sobie w digitalu.
Przygotuj prosty plan marketingowy zawierający
- Określenie celów
- Jak mierzyć wyniki i dowożenie celów
- Kanały komunikacji marketingowej
- Określenie targetu, problemy, wyzwania, aspiracje
- Unikatowa propozycja wartości
- Wytyczne do materiałów reklamowych
- Lejek marketingowy
Kreacja i Content
- Wymyśl i zaprojektuj 3 różne kreacje, które będą częścią lejka marketingowego
Harmonogram
- Przygotuj harmonogram kampanii, określając, kiedy i jakie działania będą realizowane.
Zarządzanie własnym czasem przy projekcie
- Określ, jakie role zespołu i zakres czasu będą potrzebne do realizacji tej kampanii
Prezentacja
- Twoje rozwiązania powinny zostać przedstawione w formie prezentacji
Weryfikowane Kompetencje:
- Strategiczne myślenie i planowanie
- Znajomość digital marketingu, kanałów marketingowych i umiejętność ich wykorzystania
- Organizacja pracy i zarządzanie zespołem
- Znajomość narzędzi do analizy i monitorowania kampanii
- Umiejętność skutecznej prezentacji i komunikacji
Czekamy na Twoje
- CV, Portfolio
- Zadanie rekrutacyjne
- Wyślij komplet na rekrutacja@content-media.pl
Good luck and have fun ; ) !